  • Data: 2004-01-08 08:26:16
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    > Wybacz, ale ta rozmowa jest trochę absurdalna. To są podstawwe sprawy, i nie
    > wiem dlaczego o nich nie wiesz ???? A to naskoczenie na mnie jest już w ogóle
    > bez sensu.

    To sa podstawowe sprawy i nie wiem dlaczego nie napisałes ich wczesniej.
    Bo tym tematem nie ja byłam zainteresowana. Tymczasem osoab
    zainteresowana otrzymała odpowiedź którą mozna obie zwinąc w rulonik i
    rozważyć znaczenie słowa "czopek".

    Może przeczytasz swojego wlasnego posta jeszcze raz i powiesz skąd wiesz
    że regulaminy wynagradzania w zakładach pracy pytającego przewidują w
    ogóle nagrody jubileuszowe i jak oblicza sie wysługe lat do tych nagród?
    Ponieważ Twoja odpowiedź nie zawierała żadnych pytań o wewnetrzne
    regulacje zakładów pracy zakładam że albo znasz je dokładnie albo jesteś
    jasnowidzem.

    Trzecie wjasnienie to przyjęcie że znasz przepisy regulujące zasady
    wypłacania nagród jubileuszowych obowiązujące wszystkich pracodawców.

    Bo jak inacze wytłumaczyć tak jednoznacze ujęcie tematu??
    Przecież nie tym że chciałes umyślnie wprowadzic kogos w błąd, prawda?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl