eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdrajcy Polski lub masochiści zagłosują na PiS, PO lub SLD › Re: [NTG] Zdrajcy Polski lub masochiści zagłosują na PiS, PO lub SLD
    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [NTG] Zdrajcy Polski lub masochiści zagłosują na PiS, PO lub SLD
    Date: Fri, 07 Sep 2007 11:28:25 +0200

    "boukun" <b...@n...pl> writes:

    > Wczoraj rozpoczęła sie kolejna runda rozmów na temat umieszczenia w Polsce
    > elementów amerykańskiej tarczy antyrakietowej. Jeden z dziennikarzy Polsatu
    > skomentował to w ten sposób, że na tym ZAAWANSOWANYM etapie rozmów nie
    > może być już mowy o wycofaniu się z tego projektu. Jak wiemy, zarówno PiS
    > jak i PO, a także SLD są za tym elementem utraty częściowej suwerenności
    > Polski i plamią tym samym godnośc naszej ojczyzny. Do dzisiaj Polakom nie
    > zostały ujawnione kulisy jak doszło w ogóle do takiego pomysłu, żeby w
    > Polsce
> [...]

    A co do tego ma *PRAWO*?

    Nie mogłeś postnąć to na grupy gdzie byłoby to na temat albo postarać
    się dodać "wtręty" które udawałyby że to na temat *w tej* grupie?
    Czy to może za trudne dla ciebie?

    Spamujesz synu! :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Ja zawsze miałem postawę proizraelską. Nie jestem antysemitą.