    From: "mirba" <m...@d...elk.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIe zapłaciłem kablówki i...
    Date: Sat, 5 Mar 2005 09:55:18 +0100

    > Bezpodstawne piszesz...
    > Był dług?
    Oczywiscie, moga mnie wpisac naa liste dluznikow, po wczesniejszym wezwaniu
    do zaplaty. Ja go nie doistalem, 'list nie dostarl". Ustawa o ochronie
    danych osobowych nie przewiduje przekazywania danych bez zgody (ja wyrazalem
    zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych dla kablowki). Dlug
    mozna przekazac (sprzedac) innej firmie za moja zgoda. Wszystkie strachy
    jakimi poslugiwala sie firma rewindykacyjna, to zwykle zastraszanie....