    From: "CR" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIP
    Date: Sun, 3 Oct 2004 19:45:35 +0200

    Użytkownik "kopp" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3352.0000034d.41603295@newsgate.onet.pl...

    > nikt ? :(

    NIP masz jednen na cale zycie, choc zdarzaja sie rozne sytuacje ;)

    Z tego co wiem to przy rejestracji DG mozesz od 1 stycznia 2004
    skladac 3 podania(?):
    o wpis do ewidencji
    o REG(I)ON
    o NIP
    w urzadzie miasta i wtedy powinni ci przyznac bez problemow,
    jak nie miales ...

    Ogolnie NIPu nie dostaje sie na swoje zyczenie
    tzn ze idzies i skladasz podanie(wniosek).
    musi to byc zalatwione przez pracodawce.

    NIP nie wiaze sie z obowiazkiem placenia czgokolwiek
    ot taki zwykly numer ;)

    Radze zrobic tak:
    isc i sie zapytac :) nic nie kosztuje.
    i powiedz, ze bedziesz otwieral DG to moze wniosek ci przyjma.

    [z tego co wiem]

    pozdrawiam