  • Data: 2004-05-31 14:13:38
    Temat: Re: NIEWINNE OSKARŻENIE I WIEZIENI POMOCY cd
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c9fbhj$7in$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > piasłem juz o tej sprawie w kwietniu i na poczatku maja;
    > bardzo prosze o pomoc;
    > zalamały mi sie rece i niewiem co dalej;

    1. Niech opisze dokladnie jak wygladal przebieg zdarzen
    - czy widziala Twoja twarz?
    - czy widziala znaki szczegolne (okulary lub ich brak, zarost na twarzy
    lub brak zarostu, kolor wlosow, kolor czapki)
    - czy widziala jak byle ubrany? Jakie kolory miales
    - czy bylo jasno czy ciemno?
    - dokad jechala?
    - czy byla sama czy z kims?
    - ile smachodow stalo na skrzyzowaniu (mniej wiecej)
    - na ktorym pasie stala?
    - ile samochodow miala przed soba na swoim pasie?
    - skad jechala?
    - czy wczesniej kogos odwozila?
    - jak wygladalo wlamanie? Czy zbito szybe w samochodzie?
    - czy miala drzwi otwarte? Dlaczego miala otwarte?
    - czy ktos gonil sprawce?
    - w ktora strone uciekl sprawca?
    - jaki to byl dzien tygodnia?
    Powyzsze pytania, ulozone specjalnie chaotycznie, sa testem
    na to czy jej zeznania sa spojne, czy nie sa sprzeczne.
    Pokombinuj z dalszymi pytaniami.

    2. Wylap wszelkie sprzecznosci, niekonsekwencje
    3. Niech wytlumaczy:
    - dlaczego miala tyle pieniedzy w torebce
    - kto poswiadczy ze w chwili napadu miala te pieniadze

    WOJSAL