  • Data: 2010-07-03 11:02:56
    Temat: Re: Myjnia porysowała mi auto - jak dochodzić swoich praw?
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-03 12:15, mvoicem pisze:

    > Tak to mniej więcej wygląda.
    >
    > p. m.
    Dopiszę się pod przedpiścą. Tzn: zgadzam się, że tak to mniej-więcej
    wygląda.
    Metody formalne i usankcjonowane prawem w takich przypadkach się nie
    sprawdzają.
    Możesz korzystając z funkcjonalności netu zrobić tej myjni słuszną
    reklamę (mnie udało się kiedyś w ciągu jednego dnia wywindować opis
    moich perypetii z Netią do pierwszej strony w Google), możesz spray'em
    coś napisać na ich reklamach w okolicy, możesz wreszcie stanąć przed
    wjazdem na tę myjnię z transparentem "ta myjnia niszczy lakier" albo
    podobnym. Są jeszcze inne, bardziej hardcore'owe metody...
    Szczerze namawiam.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy