  • Data: 2010-04-04 17:41:37
    Temat: Re: Mycie samochodu w garażu --> czy wolno?
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ty masz w garażu instalacje do spuszczania wody w wybrane miejsce ?
    > O przepisie zabraniającym mycia z wiaderka na parkingu słyszałem,
    > w garażu jak w domu, robisz co chcesz, przepisy dotyczące parkingu
    > nie dotyczą. Tylko wodę trzeba by potem wymieść na zewnątrz.

    W tamtym roku lub dwa lata temu chyba w "teleexpresie" pokazywali straż
    miejską która chodziła po osiedlu domków jednorodzinnych i pouczała
    właściceli że myć na podwórkach nie wolno. Trzeba mieć instalację plus
    oczyszczalnię, ponieważ pozostałości po myciu nie wolno wpuszcać ani w
    kanalizację ani w grunt. Nawet jeżeli jest to swój własny.

    Natomiast czy to prawda i jaka była podstawa to nie pamiętam. Wynika z tego
    jednak, że u siebie też nie wolno bo ta woda z garażu to też w grunt
    wsiąknie.

    --
    PawełJ