  • Data: 2003-01-20 22:01:34
    Temat: Re: Musze płacić czy nie ?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Macio" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b0fc17$dhv$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Z powyższych pytań wnioskuję z tego że muszę płacić.
    > A jeśli muszę płacić to co z zaległymi opłatami biorąc pod uwagę brak
    > formalnego sposobu powiadomnienia. Czy równiez muszę uregulować zaległości
    > rok wstecz czy jedynie wnosić opłaty od "teraz".

    W znanym mi przypadku wygladalo to tak, ze "deweloper" (jako formalny
    wlasciciel lokalu) placil bezposrednio wspolnocie.
    Natomiast uzytkujacy mieszkanie "wlasciciel" (nieformalny bo nie podpisal
    jeszcze aktu notarialnego) placil deweloperowi.
    Ma szczecie te same kwoty. Chociaz deweloper chcac przymusic ludzi do
    pospisywania aktow notarialnych odgrazal sie, ze bedzie bral wieksze oplaty.
    Musisz dokladnie przeanalizowac swoja umowe deweloperem. Prawdopodobnie
    zaplacisz. Ale jezeli jestes opomiarowany to spora czesc moze byc do zwrotu.

    Pozdrawiam,
    Karol