  • Data: 2006-11-05 16:34:33
    Temat: Re: Może ktoś mi wyjaśni? (gromadzenie SMSów)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Pewnie sie ucieszysz jak ci powiem, ze część telefonów zapisuje je na
    > stałe w swojej pamieci :)))))))))) A pozniej sprzedajesz nieswiadom taki
    > telefon, a tu tyle tajemnic zyciowych razem z nim idzie ....

    Co masz na myśli pisząc "na stałe"? Telefony posiadają jakąś dodatkową
    pamięć przechowywującą usunięte SMSy bez wiedzy użytkownika, czy masz na
    myśli możliwość odzyskania skasowanych z pamięci flash wiadomości? ;) To
    drugie to wiadome - tak samo jak z tymi bydlakami z gdańskiego
    gimnazjum, którzy pewnie usunęli ten film z komórki przez "usuń" nie
    nadpisując go niczym ani nie używając żadnego narzędzia do bezpowrotnego
    niszczenia danych.

    # /George Orwell - Rok 1984/