  • Data: 2011-06-01 06:27:10
    Temat: Re: Motocykliści - zakłócanie ciszy
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2011 21:18, Marek Dyjor pisze:

    > Drogi trolu...
    >
    > Policja jest od tego i tamtego...
    > ponadto nie słyszałem aby drogówka ścigała złodziei.

    Drogi arogancki ignorancie!

    Tego typu zgłoszenia nie trafiają do drogówki, bo drogówka co do zasady
    poluje na nieco inną zwierzynę, tylko do lokalnego posterunku - do
    wszelkiego rodzaju zakłóceń spokoju delegowane są te same patrole, co do
    np. awanturujących się dyjorów.

    Co innego gdyby doszło do "zdarzenia drogowego".