  • Data: 2006-11-14 13:15:52
    Temat: Re: Monit
    Od: "Andrew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2o2dtzfuju8n$.dlg@onet.pl...

    > Witamy P. pośle ;)

    > ^^^^^^^^^
    > Czyżby nie płacił Pan rachunków operatorowi telekomunikacyjnemu w czasie
    > odbywania kary?

    > Czy tez jest to zbieżność ... danych z podpisu? ;)

    Dzieci, bez żartów ;)
    Rachunki płacę w 99% regularnie. Ostatnio miałem poślize ze względu na
    zmianę adresu i właśnie wtedy przysłali ten monit. Dlatego najpierw
    przeczytam regulamin, co przyszło mi go głowy, ale pomyślałem sobie, że
    nawet gdyby w umowie taki punkt się znalazł, to chciałem się upewnić, czy
    prawnie jest on legalny.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    A. P. :)