    From: A <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moment kiedy Stoen powinien zmienić taryfę z C11 na G11
    Date: Thu, 20 Nov 2008 14:14:38 +0100
    Sender: o...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem problem leży w tym, że STOEN zdecydowanie nie ma racji
    > próbując naliczyć Ci według wyższej stawki. Poczekajmy na tę ostateczna
    > fakturę, choć na Twoim miejscu uregulował bym te cząstkowe. Jeśli
    > ostateczna faktura będzie po wyższej cenie, to bym na piśmie im zwrócił
    > uwagę na jej wadliwość i zapłacił bezsporną część. W piśmie nie wdawał bym
    > się w ogóle w polemikę kto kiedy i czemu tak późno ich powiadomił o
    > zmianie sposobu użytkowania, a podnosił, że mieszkanie było użytkowane
    > jako mieszkania, więc taka taryfa powinna obowiązywać.

> [...]

    To się potwierdziło: faktura jest za okres od 28.04.2008 do 21.10.2008r i
    jest w taryfie C11.
    Po przydługawej rozmowie z infolinią podobno powinienem otrzymać "wstępne
    warunki przyłączenia", gdzie powinno to być napisane, że na początku będę
    miał C11 a potem jak zgłoszę G11. Tyle, że nic takiego nie otrzymałem.
    Pewnie otrzymał je deweloper. A i to powinno być na ich stronie: www.rwe.pl
    jednak jakoś tego nie mogę znaleźć.

    Argumenty infolinii:
    1. bo wszyscy na początku mają C11
    2. moim obowiązkiem jest zgłosić zakończenie budowy (jakbym to ja ją
    prowadził, a nie deweloper)
    3. nic ich nie obchodzi, że umowę trzymają aż do 30.10.2008r.

    A.