    From: A <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moment kiedy Stoen powinien zmienić taryfę z C11 na G11
    Date: Fri, 14 Nov 2008 17:58:41 +0100
    Sender: o...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    K.K. wrote:

    > Nie wcześniejsza niż data skutecznego powiadomienia STOEN przez stronę
    > uprawnioną. W umowie / regulaminie może być określony termin na zmianę
    > taryfy liczony od skutecznego złożenia wniosku.

    Czyli najgorsza wersja się potwierdza.

    > Kwestia umowna.

    W umowie przedwstępnej? Ale jest już akt notarialny, czy to coś zmienia?

    > Jeśli już, to strona uprawniona do wnioskowania o zmianę taryfy / umowy ze
    > STOEN.
    > Na kogo jest licznik? Kto jest stroną umowy ze STOEN?

    No, niestety ja. Tylko jest jeszcze jedna kwestia. Podczas odbioru
    mieszkania przyszedł jakiś koleś z umową (było to 14,02,2008r.) i poprosił
    o podpisanie umowy ze Stoen ("...,bo nie będzie prądu"), gdzie były podane
    moje dane. Resztę miał wypełnić Stoen. Na samej umowie jest, że jest
    zawarta w dniu 28.04.2008r. (Mimo, że przy moim podpisie jest luty) i tym
    samym długopisem wpisana jest taryfa C111. Mimo, że w punkcie 6 w
    ramce "wypełnia Klient' zaznaczone jest, że energia jest na potrzeby
    mieszkaniowe. Całą tą umowę dostałem spowrotem już tak powypełnianą jakiś
    tydzień temu w raz z kosmicznym rachunkiem.
    I tu pytania: Czy takie praktyki wypełniania umów są legalne?
    a jeżeli tak (a pewnie tak) to czemu, sama umowa jeżeli zastała już
    wypełniona w 28.04 to jak długo Stoen ma prawo zwlekać z odesłaniem jej?

    Z drugie strony inne wpisy na umowie, świadczą, że 30.10.2008r. podpisali
    się referenci Stoenu. Czy przypadkiem umowa nie jest ważna od kiedy
    podpisała ją druga strona?

    A.