eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMoje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca › Re: Moje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca
  • Data: 2007-03-24 23:09:10
    Temat: Re: Moje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca
    Od: piotr <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    gosc napisał(a):
    > Powyzsze zostaly wybudowane zgodnie z projektem otryzmanym od Zakladu
    > Energetycznego.
    >
    > Nastepnie podpisalismy z ZE umowe o przylacznie instalacji do sieci
    > energetycznej.
    >
    > Oczywiscie w umowie o przylacznie jest info ze zobowiazujemy sie przeniesc
    > wlasnosc urzadzen na zaklad energetyczny.
    >
    > I teraz moje pytanie. Czy koszty budowy sieci kto9ry wyniosl nas prawie
    > 250tys zlotych da sie jakos przerzucic na ZE tj. najlepiej czy mozna
    > naklonic ZE do odkupienia od nas tego co wybudowalismy.

    ZE nie da się napewno wciągnąć w płacenie za koszta budowy tej sieci. ZE
    może jedynie po podpisaniu stosownej umowy eksploatować (obsługiwać) te
    urządzenia, ale wcale nie musi. może to obsługiwać wasz monter z
    odpowiednimi uprawnieniami. a czemu to ma przejść wogóle na na majątek
    ZE?? jeśli nie chcecie, można ustalić granicę eksploatacji i to co
    wubudujecie jest wasze.