  • Data: 2005-08-04 13:36:41
    Temat: Re: Moge miec problem - prosze o porade
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wracam ponownie. Dostalem wezwanie na komende w chrakterze podejrzanego
    190par1 KK.
    Nie zamierzam nic sciemniac, chce opowiedziec, jak bylo, mam do Grupy
    pytanie. Wydaje mi sie, ze przysluguje mi adwokat jakis chyba, jesli jestem
    podejrzany, coby czuwal nad tym, co mowie. Czy tak jest, czy musze rozejrzec
    sie za adwokatem platnym? Jesli mi przysluguje, mam odmowic zeznan, dopoki
    mi go ktos nie przyzna? Jak to jest?
    Ponadto kwit, ktory dostalem dzisiaj spowodowal to, ze zaloze gowniarzowi
    sprawe o pobicie mojego syna. Gdzie to sie robi? W sadzie grodzkim?
    Pozdr. Dulek