  • Data: 2002-03-09 09:19:08
    Temat: Re: Młoda Aplikantka w zastępstwie Adwokata
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroo (usun USUNTO z adresu!)" <U...@p...fm> wrote in message
    news:a62cas$o4r$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "ZbyszekM" <m...@p...BEZ_SMIECI.fm> napisał w wiadomości

    > W ogóle zachowywał się jak cham, gdy u niego byłem.
    > Wyraźnie dawał mi do zrozumienia, że ma mnie w d...
    > bo on to prowadzi sprawy dużych firm i nie ma czasu dla
    > takich szaraków jak ja.
    > A jest to szanowany kielecki prawnik.
    > CHMWD!
    >
    > Pozdrawiam ... Miroo
    > ps. Ciekawe kiedy prawnicy w Polsce będą się
    > cieszyć taką miłościa narodu jak ci w Stanach.

    Milosc to moze przesadne okreslenie, ale faktem jest, ze w Stanach
    do SWOJEGO prawnika czlowiek ma zaufanie.
    Powody sa 2. Prawdziwa konkurencja i czesto spotykane wynagrodzenie w
    formie procentu od wygranej.
    Coz, rozne systemy roznie motywuja.
    W tym miejscu pozwole sobie powtorzyc pewien dowcip z dluga broda.
    Syn znanego adwokata przybiega do ojca i wola radosnie
    -Tato, zobacz, wlasnie wygralem ta sprawe, ktora Ty prowadziles latami!
    Na co ojciec
    -Dziecko, co Ty najlepszego narobiles. Ja za ta sprawe przez 20 lat
    utrzymywalem dom i oplacilem ci studia.

    Pozdrawiam,
    Marta