eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Kaczmarek promuje własne nazwisko za publiczne pieniądze. › Re: Min. Kaczmarek promuje własne nazwisko za publiczne pieniądze.
  • Data: 2007-07-25 23:16:53
    Temat: Re: Min. Kaczmarek promuje własne nazwisko za publiczne pieniądze.
    Od: Michał <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a):
    > brzmi mniej oficjalnie.

    A Goździkowa nie może zachwalać wymiany dokumentów. Ona brzmi zbyt
    oficjalnie?

    > Normalna sztuczka reklamowa.

    Normalna sztuczka reklamowa za pieniądze podatników? Tak jak kiełbasa
    wyborcza?

    > I zakładam, że niedobrze się czujesz, skoro musisz używać wulgaryzmów.

    Podobnie jak ja zakładam, że urządzasz projekcje dopytując się o stan
    innych.

    > Ciekawe czy w normalnym życiu jesteś równie niewychowany.

    Ciekawe czy w normalnym życiu też się tak czepiasz bez sensu.

    --
    pzdr