eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie - własność i udział w współwłasności działki -> SPADEK ->sprzdaż części udziału w współwłasności działki. › Re: Mieszkanie - własność i udział w współwłasności działki -> SPADEK ->sprzdaż części udziału w współwłasności działki.
  • Data: 2004-07-13 11:35:04
    Temat: Re: Mieszkanie - własność i udział w współwłasności działki -> SPADEK ->sprzdaż części udziału w współwłasności działki.
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie, rzecz polega na tym, że ze wspólnej działki wydzielony
    został na wspólny wniosek kawałek gruntu, który nadal pozostaje we
    współwłasności, tylko, jeden ze współwłaścicieli chce odkupić od reszty
    udziały.

    Czyli budynek dalej stoi na działce, z tym że udziały w przeliczeniu na
    powierzchnię będą mniejsze.

    Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno

    Pozdrawiam,

    Paweł