  • Data: 2007-02-21 19:46:13
    Temat: Re: Mieszkanie od developera...
    Od: "Andrzej" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:erhu7o$b4t$2@pippin.nask.net.pl...
    > Witam,
    >
    > Pisałem już na ta grupe i to niedawno ale niestety nikt nie odpowiedział
    > wyczerpująco wiec ośmielam sie zapytać raz jeszcze :)
    > W jaki sposób najelpiej zabezpieczyć się przed niespodziankami gotowanymi
    > przez developerów na etapie podpisywania umowy? Umowa w formie aktu
    > notarialnego - owszem, czy coś jeszcze?
    >
    > Pozdrawiam
    > darek

    Umów się na wizytę u rzecznika praw konsumenta z propozycją umowy od
    dewelopera. Oni tam znają wszystkie lepsze kruczki i powiedzą co w umowie
    może być nie po Twojej myśli. Ewentualnie, jak sugeruje scream - skorzystaj
    z porady prawnej w biurze prawnym.
    Ja osobiście chciałem mieć w księdze wieczystej wpisane roszczenie z tytułu
    zawartej umowy przedwstępnej. Dodatkowo, dopisałem punkt o możliwości
    zawieszenia wpłat przy braku postępu robót, zobowiązanie do zwrotu
    wpłaconych pięniędzy w ciągu 30 w przypadku odstąpienia od umowy.