  • Data: 2010-03-29 19:17:09
    Temat: Re: Miejsce zamieszkania / miejsce zameldowania
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisal:

    > Poza przepisami podatkowymi nie znam prawnej definicji tegoz. Przyjmuje
    > sie to na "chlopski rozum", tam gdzie w miare czesto przebywasz, spisz
    > itp.

    konkretnej definicji miejsca zamieszkania nie ma, wiec nie wprowadzaj
    pytajacego w blad!:O)
    jedynie w KC jest cos co moze byc miejscem zamieszkania, ale byc nie musi,
    a na chlopski rozum to sobie mozesz kapelusz nalozyc:O)

    normalnie w naszym prawie jest miejsce pobytu stalego i czasowego,
    wprowadzone po to zeby milicja wiedziala gdzie nozna inwigilowac wroga ludu,
    spalowac go po cywilu, tak dla wygody wladzy:O)
    miejsce zamieszkania to jakos nowy tfur wprowadzony chyba w celach
    podatkowych, dokladniej chyba po to zeby okradac z podatkuf obywateli
    pracujacych za granica, kurzy wyjechali bo w kraju z glodu przymierali:O(

    > Zameldowanie do zamieszkania sie ma: otóz zasadniczo
    > powinienes byc zameldowany tam, gdzie mieszkasz.

    kolejna bzdura, z definicji KC to mjejsce zamieszkania mozna miec, albo go
    nie miec, natomiast zameldowanie w miejscu pobytu musisz miec:O)
    nastepnie "mieszkac" to sobie mozesz w kilku mijscach jednoczesnie, a w
    urzedach musi byc jedno:O)

    ja radze lac zimnym moczem na te miejsca zamieszkania, nie wypelniac ich i
    tyle i nie dawac robic z siebie idioty:O)