  • Data: 2006-10-05 11:19:15
    Temat: Re: Miejsce kontenerów do składowania odpadów selektywnych
    Od: "Ulek" <q...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, gdyż odpad selektywny powstaje w wyniku selekcji min. odpadu
    > komulanego powstającego w gospodarstwie domowym. Warunki selekcji i
    > zbiórki
    > odpadu w wielu przypadkach ustala stosowna uchwała Rady Miejskiej lub
    > Gminy
    > danego miasta/miejscowości.

    Dziękuję za odpowiedź.

    > Poszukaj odpowiedniej uchwały bazującej na podstawie KPGO
    > (Krajowy Plan Gospodarki Odpadami).

    Znalazłem Plan gospodarki odpadami dla Powiatu Poznańskiego, jednak
    obejmuje on raczej temat składowania odpadów, a nie gromadzenia ich
    i nie reguluje kwestii usytuowania miejsc gromadzenia odpadów komunalnych.

    Spróbuję powołać się na wcześniej wspomniane rozporządzenie w rozwiązaniu
    sporu dotyczącego ustawienia kontenerów do selekcji odpadów.

    Pozdrawiam,
    Maciej.