  • Data: 2011-11-19 20:52:01
    Temat: Re: Miasto sieje propagand? o tym, ?e nale?y si? meldowa?.
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Udział gminy i powiatu w podziale podatku PIT jest zależny m.in. od liczby
    > mieszkańców (czytaj: zameldowanych).
    > Szczegóły w ustawie o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.

    Wiedziałem o art. 4.2. (Wysokość udziału we wpływach z podatku dochodowego
    od osób fizycznych, od podatników tego podatku zamieszkałych na obszarze
    gminy wynosi 39,34%, z zastrzeżeniem art. 89.) niezależnym od zameldowanych,
    ale nigdy nie zwóciłem uwagi na 89, gdzie liczba zameldowanych się liczy :)

    Dziękuję za wyjaśnienie.

    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę: