  • Data: 2002-03-11 17:16:25
    Temat: Re: Meldunek w dwoch miejscach
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Mar 2002, grzesiek wrote:

    > Witam
    > Mam prosbe o podpowiedz w kwestii zameldowania na stale w dwoch miejscach,
    > czy jest to dozwolone?

    No way. W ustawie o ewidencji ludności stoi wyraźnie.

    Art. 11. 1. Osoba zobowiązana do zameldowania się na pobyt stały
    przedstawia organowi gminy właściwemu ze względu na nowe miejsce jej
    pobytu stałego zaświadczenie *o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca
    pobytu stałego* [podkr. moje] oraz zgłasza następujące dane osobowe:

    Podobnie przy zameldowaniu na pobyt czasowy (który jest dziś praktycznie
    martwą instytucją, chyba że komuś wygodniej się meldować gdzie indziej, i
    wie z góry ile czasu tam pomieszka).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)