    From: przypadek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek przy niepelnej wlasnosci mieszkania...
    Date: Fri, 4 Sep 2009 00:17:40 -0700 (PDT)

    On 4 Wrz, 08:54, "NaTHaNiEL666" <n...@o...eu> wrote:

    > Zgadza sie i jest to oczywiste a ja majac te swoje "metry" w ilosci 25% moge
    > sprowadzic pod dach i zameldowac kogo chce bez zgody wspolwlasciciela? ...ze
    > jeszcze raz ponowie pytanie :-)

    Jeśli chodzi o prawo to:
    Art. 206.
    Każdy ze współwłaścicieli jest uprawniony do współposiadania rzeczy
    wspólnej oraz
    do korzystania z niej w takim zakresie, jaki daje się pogodzić ze
    współposiadaniem i
    korzystaniem z rzeczy przez pozostałych współwłaścicieli.

    Tyle prawo. Ale dochodzić ewentualnych eksmisji czy immisji można
    jedynie sądownie, więc posiadacz jest tymczasowo górą.

    Meldunek jest funkcją miejsca zamieszkania, a nie żadnego prawa lub
    jego braku. Wbijcie sobie ludzie to do głowy.