  • Data: 2004-08-05 11:09:24
    Temat: Re: Meldunek a wynajem mieszkania
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:410F4EFB.2000406@gazeta.pl...

    > Wyzsze oplaty eksploatacyjne naliczane od liczby osob.

    No to ja wiem, ale qrcze to znowu nie jest tak "znaczny" wzrost. Jestem
    zameldowana w Krakowie gdzie place wszystkie swoje koszty eksploatacyjne.
    Mieszkam tez w Chorzowie [ gdzie nie chce mi sie meldowac:-) ale taki adres
    podaje do korespondencji z wszystkimi urzedami:-)] gdzie chociaz nie jestem
    zameldowana zglosilam do spóldzielni mieszkaniowej i mnie i moje dziecko i
    place za nas wode etc i sa to naprawde smieszne kwoty. Stad raczej sadze, ze
    chodzi wlasnie o to co napisales - strach przed zameldowaniem i ewentualnym
    pozbyciem sie lokatora. Tak jakby niezameldowany lokator tez nie mógl wyciac
    komus numeru:-))

    HaNkA