  • 1. Data: 2006-05-22 17:37:22
    Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:e4sbnb$aar$1@news.dialog.net.pl...

    > To z pewnoscia jego ukryta prowokacja. Dziwie sie, ze jeszcze tacy ludzie
    > jak Wladyslaw Tarnawski, o takich pogladach swobodnie poruszaja sie w
    > spoleczenstwie.

    A jakie to niby sa moje poglady?
    Faktycznie przeciwstawiam sie dominacji kobiet w zyciu rodziny,
    przeciwstawiam sie ukrytemu matriarchatowi i tworzeniu mezczyzn
    uzaleznionych emocjonalnie od kobiet-wychowawczyn. A ze rozwiazanie tego
    problemu znalazlem w edukacji seksualnej od kolyski poczynajac to juz nie
    moja wina.Dominujecie wy kobiety emocjonalnie nade mezczyznami wlasnie
    dlatego, ze brakuje w spoleczenstwach (polskie spoleczenstwo nie jest tutaj
    wyjatkiem) edukacji seksualnej dzieci bez zadnych ograniczen.
    To wy, kobiety stoicie za walka mezczyzn o wladze, o dominacje, podczas gdy
    same dominujecie w zyciu emocjonalnym i tym samym sprawujecie wladze nad
    nieswiadomymi mezczyznami. Ujawniajac mechanizm uzalezniania mezczyzny przez
    kobiete uderzam w fundamenty wladzy, ktora sprawujecie nad swiatem, a wy z
    wladzy zrezygnowac nie chcecie dlatego posadzacie mnie - chociaz nie
    wszystkie - o najgorsze rzeczy. Posadzacie mnie o patologie, a same
    patologie tworzycie i to w glorii i chwale matriarchalnego prawa.

    LeoTar
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

    > --
    > Pozdrawiam
    > Iwona
    > // Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
    > Cyceron

    Niegodna jestes cytowac wielkiego mysliciela.