  • Data: 2021-02-12 17:28:28
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a):

    > Ale czy to byly spolki medialne ?

    Wystarcyz zerknąć jak to organizuje polsat i tefaueny. Tefaueny mają spółkę córkę
    i płacą ułamek podatków tego co polsaty. Tu naprawdę nie trza być
    kurwa geniuszem żeby widzieć takie rzeczy i samemu się domyślić
    po chj jest druga spółka w tefauenach. A że w PL niegramot podania niegramota.
    to i dają się jebać w anusa.

    > Ale gdzie - w umysle Prezesa ? :-)

    Jak jest gdzie indziej, np. na zachodzie.