  • Data: 2002-01-21 12:20:04
    Temat: Re: Masa spadkowa
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janusz 'Kali' Kaliszczak" [...]
    > Zachowek jest po to wlasnie, zeby zabezpieczyc byt spadkobiercow
    > ustawowych pominietych w testamencie.

    POMINIETYCH.
    A wiec testament byl i zostal Pan pominiety.
    Cos musialo mama powodowac, ze Pana pominela.

    > Poza tym wiem co mama by zrobila z majatkiem gdyby nie odeszla tak
    > szybko.

    Jesli napisala testament, to chyba pan nie wie.

    > Gdybys zostala na lodzie bez srodkow do zycia, a wlasny ojcie dysponujac
    > majatkiem 7-cyfrowym (wypracowanym w pocie czola obojga rodzicow i z
    > moja pomoca, bo jako kilkunastoletnie dziecko pracowalem nieraz w ich
    > zakladzie od 4 rano) nie pomaga ani na jote, to inaczej bys mowila. A
    > jezeli bys widziala, ze majatek wybracowany w trojke z rodzicami jest
    > przez ojczyma rozdawany osobom trzecim, ktore swobodnie na nim zeruja,
    > to bys zupelnie wyszla z siebie.

    Spokojnie.
    Wiec umarl Ojciec i pominal Pana w testamencie.
    Potem umarla Mama i tez pominella...

    Moze jest jeszce czas upomniec sie o zachowek po ojcu
    (a moze o spadek ?)

    Boguslaw