  • Data: 2009-10-06 16:45:58
    Temat: Re: Mapy Google a ich wykorzystanie
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 10:21:11 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Z drugiej strony - jeśli udowodnią - to wyjdzie, że zlecili pracę na czarno
    > i US będzie ścigać.

    Dokładnie. Na razie jest cisza a support google Polska nie ma zielonego
    pojęcia jak to interpretować ponieważ google map nie jest rzeczywistym
    produktem dystrybuoowanym na Polskę lecz ogólnoświatowym serwisem WWW (info
    od dziewczyny z biura we Wrocławiu). Jedno co potwierdziła to możliwość
    stosowania map zgodnie z interfejsem API. O reszcie nie ma zielonego
    pojęcia.

    Trzeba byłoby zapytać się w anglojęzycznym formularzu.
    Zatem ochrona praw autorskich wg amerykańskiego prawa.

    Co do zwalenia winy na webmastera - nie ma takiej możliwości. Dżentelmeńska
    umowa o dzieło, odprowadzono podatek dochodowy 19% i żadnych zapisów o
    odpowiedzialności. Nikt nie przewidział takiego obrotu sprawy. Wadliwe mapy
    już usunięte i póki co jest cisza. Namówiłem kolegę aby nie wychodził przed
    szerego i czekał na rozwój sytuacji.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.