  • 1. Data: 2002-08-29 11:37:57
    Temat: Re: Mandaty za nie uiszczenie oplaty za parkowanie
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >mandaty.

    czy to aby napewno jest ZDM ? w Bydgoszczy takie mandaty wystawia dziwna
    firma prywatna Obszar Płatnego parkowania Bydgoszcz !

    ciekawy temat - warto poszperac ...

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-08-29 12:38:11
    Od: j...@p...onet.pl

    > czy to aby napewno jest ZDM ? w Bydgoszczy takie mandaty wystawia dziwna
    > firma prywatna Obszar Płatnego parkowania Bydgoszcz !

    Mam przed soba ow kwitek. Jest jak byk, ze pieniadze wplacic trzeba na konto
    Zarzadu Drog Miejskich. Coprawda nie wiem kto to wystawil.

    Wycwanili sie. Kwitek wyglada jak paragon ze sklepu. Chodza juz z komputerami i
    drukarkami po miescie i mysla ze moga okradac ludzi.

  • 3. Data: 2002-08-29 16:36:53
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    S...@u...gov.pl (=?ISO-8859-1?Q?S=B3awomir_Obrze=BFgiewicz?=)
    napisał(a):

> [...]

    Nie ma maja prawa. Tylko policja i straz miejska ma prawo nakladac mandaty,
    wiec tym kwitkiem mozesz spokojnie wyrzucic (przynajmniej na razie ;).
    W kazdym razie sprawa legalnosci stref parkingowych jest obecnie jest
    rozstrzygana przez NSA. Wiec do czasu wydania orzeczenia mozesz spac
    spokojnie.

    BTW w Bielsku-B. i innych normalnych miastach wladze w ogole zrezygnowaly
    czasowo z egzekwowania oplat z parkomatow, gdyz w razie negatywynego
    orzeczenia NSA beda musieli wzrocic kase kierowcom.

  • 4. Data: 2002-08-29 17:01:07
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    Dawid W. <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > czasowo z egzekwowania oplat z parkomatow, gdyz w razie negatywynego
    > orzeczenia NSA beda musieli wzrocic kase kierowcom.

    Naturalnie mialo byc TK, choc niedawno w Katowickich "Aktualnosciach" mowili,
    ze sprawa zajmuje sie wlasnie NSA. Choc oni pewnie nie odrozniaja NSA od TK :/