  • Data: 2006-09-27 11:32:35
    Temat: Re: Mandat zaoczny i policjant....
    Od: Piotr <piotrp_no26@no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Peter napisał(a):
    > <ciach>

    > I to własnie mnie boli a ponoc żyjemy w państwie prawa :-(

    Nie trzeba było godzić się na tą zapłaconą karę, tylko przedstawić przed
    sądem stan faktyczny. Jeśli są świadkowie tej rozmowy to powinieneś
    sprawę wygrać, ale w tej chwili to już po wszystkim , bo kara zapłacona.
    Ostatnia szansa to czas poniżej 7dni od momentu wystawienia mandatu.
    Można się jeszcze odwoływać. Jeśli przekroczone to sprawa zamknięta.
    Pzdr.
    P.