  • Data: 2007-09-29 14:39:12
    Temat: Re: Mandat za wycieraczką, a upomnienie do zapłaty - pytanie
    Od: "Red!" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ty rozumiesz co się do ciebie pisze? To nie mandat.

    > Zawiadomienie za wycieraczką nie jest wiążące - możesz je wyrzucić.
    > Obowiązuje cię wezwanie do zapłaty, powinno być w nim puczenie o mozliwości
    > odwołania.

    OK, ok, już rozumiem, spokojnie, bez nerwów. W takim razie, może doradzicie
    mi, jak sformułować odwołanie, żeby przyniosło ono skutek (czy jest w ogóle
    sens odwoływania się w tego typu sprawie)? Co najlepiej napisać w takim
    odwołaniu? Na co się powołać. Nie pisałem nigdy czegoś takiego i zastanawiam
    się jak do tego podejść.