  • Data: 2011-06-28 15:51:27
    Temat: Re: Mandat za przekroczenie predkosci w czechach.
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 cze o godzinie 16:32, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > ale nikt sie w to nie bawi w policji. zostaniesz zatrzymany do czasu
    > uiszczenia grzywny.

    Czy z tego ma wynikać że czeska policja jest czeskim komornikiem? :)

    Nawet w dzikiej polsce, policja nie "bierze na dołek" dłużników :)
    Nie byłem w czechach od kilkudziesięciu już lat, ale z tego co piszesz
    oznaczałoby że czesi nie mają długów, lub też - że ich drogi święcą
    ...pustkami - skoro policja wsadza na dołek tych co mają długi :)

    --
    Robert