eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandat za parkowanie niby w strefie płatnego parkowania. Czy słuszny? › Re: Mandat za parkowanie niby w strefie płatnego parkowania. Czy słuszny?
  • Data: 2010-10-17 08:25:25
    Temat: Re: Mandat za parkowanie niby w strefie płatnego parkowania. Czy słuszny?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i9chl6$bnb$1@news.task.gda.pl...
    > Witam, otrzymałem mandat od zieleni za parkowanie w miejscu, w którym
    > rzekomo powinienem wnieść opłatę w parkometrze. Nic dziwnego dla mnie by
    > było, gdybym faktycznie stanął w miejscu, które byłoby oznakowane jako
    > "parking", lecz niestety ani żadnego znaku nie było, że jest to strefa
    > płatnego parkowania ani też nie było wyznaczonych miejsc postojowych.

    Znaki "Strefa platnego parkowania" nie sa stawiane wszedzie, a tylko przy
    wjezdzie do strefy, ktora obejmuje pewien obszar. Jestes pewien, ze na
    drodze do tego miejsca - gdybys jechal spoza Gdanska- nigdzie po drodze nie
    miniesz takiego znaku?

    Za parkowanie w strefie nalezy sie oplata niezaleznie gdzie bedziesz
    parkowal, czy na wyznaczonym miejscu parkingowym, czy na innym dozwolonym
    miejscu - chyba, ze bylby to teren prywatny, wtedy juz SM nic do tego.

    Pozdrawiam
    SDD