    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Mar 2012 16:45:06 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji

    On Wed, 28 Mar 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Tak. Tamto są ,,pozostałe drogi''.

    Ja w sprawie formalnej.
    Może cytat był zły, w cytacie było o "pozostałych miejscach"
    a nie "pozostałych drogach" (słusznie, kładłoby na łopatki stawianie
    znaków np. na parkingu)

    > Więc korytarz w domu to nieco co innego niż droga na terenie prywatnym.

    Przepraszam za lamerstwo, ale update PoRD nie zauważyłem i poproszę
    o zacytowanie stosownego tekstu z przepisem :)

    pzdr, Gotfryd