  • Data: 2009-08-31 06:03:31
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DzikBagienny" <nie_m@m_maila.com> napisał

    > Witam, do hotelu ktory prowadze trafilo dzisiaj mlode malzenstwo,
    > ktore zostalo wyrzucone z domu wraz z ich 4 dniowym dzieckiem gdzie
    > byli zameldowani!! Policja powiedziala chlopakowi ze nic im do tego
    > bo to sprawy rodzinne. U mnie zatrzymali sie na dwie noce, lecz jak
    > mowia, na wiecej ich nie stac. Oczywistym jest ze ich nie wyrzuce
    > dopóki nie znajdą jakiegoś mieszkania, chocby mieli mieszkac za
    > darmo.

    Podaj adres, znajdzie się więcej chętnych :]
    Aha, urząd skarbowy może nie uwierzyć że jako przedsiębiorca -
    hotelarz gościsz ludzi nieodpłatnie, więc lepiej księguj przychody
    i naliczaj od tego podatki.
    A od pomocy w takich przypadkach gminy mają odpowiednie ośrodki,
    więc jak chcesz pomóc to ich tam pokieruj. Otrzymają nie tylko
    schronienie ale i pomoc prawną, medyczną, psychologiczną itd.
    I jeszcze jedno, to co ci opowiedzieli nie musi być prawdą.
    To może być rzewna gadka obliczona na wyłudzenie od ciebie
    darmowego noclegu i michy, ale to już twoja sprawa.