    Date: Sat, 14 May 2005 14:34:57 +0200
    Subject: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 13:30:03 +0200, wienio <n...@s...com> napisał:

    > , splacam go "w miare" sumiennie - tj 2 lub 3 razy zdarzyly sie poslizgi
    > w splacie - jednak opoznienie nie bylo dluzsze niz 3 tyg.

    haha...
    dobrze chociaż, że jesteś samokrytyczny... jednak skoro sam nie
    dotrzymałeś umowy to czego oczekujesz od banku ???
    czy uważasz, że bank to instytucja charytatywna, tak jak dobra ciotka
    która mówi, że oddasz jak zarobisz ???!!??
    Takie sprawy załatwia sie "po ludzku" czyli, jesli czujesz że nie dasz
    rady spłacić jakiejś raty to przed końcem terminu idziesz do banku (w tym
    przypadku dzwonisz lub pszesz pismo) i załatwiacie sprawe po ludzku...
    Bankowi zalezy na tym, abyś brał kredyty... bo oni z tego żyją...

    > Za kazym razem mbank - przysylal po 2 monity (dla mnie i zony), 2 razy
    > zdazylo sie ze przyslal 4 takie same monity

    podejrzewam, że ty jako wierzyciel zachowywałbyś się podobnie

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net