  • Data: 2007-12-19 20:50:54
    Temat: Re: Lojalka a wyliczenie kosztów szkolenia
    Od: "Dominika" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytania:
    > - Na jakiej podstawie wyliczy te koszty teraz pracodawca? Może je sobie
    > wziąć teraz z sufitu?
    > - Ma podstawy, żeby cokolwiek wyliczyć, skoro de facto szkolenia nie było?
    >
    > Najgorsze, że sprawa rozbija się o jeden miesiąc. Tyle mi braknie...

    Rozumiem, ze zwrot tych 50% nastepuje tylko wtedy, kiedy rozwiazesz umowe o
    prace przed koncem jakiegos tam terminu (moze byc max 3 lata)?
    Jesli tak, czyli w ten sposob brakuje Ci 1 miesiaca a umowa byla na 3 lata,
    to w najgorszym przypadku zaplacisz tylko 1/36 z tych 50% - bo zwrot kosztow
    szkolenia zmniejsza sie proporcjonalnie do przepracowanego czasu a Ty 35
    miesiecy z 36 juz przepracowalas.

    Czy w ogole bedziesz musiala to zaplacic - to juz niech ktos inny sie
    wypowie.

    Pozdrawiam
    Dom