  • Data: 2003-12-04 02:00:47
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin S." <b...@m...com> wrote in message
    news:bqm44g$r4f$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    jakieś osoby zwracają się do Stowarzyszenia Twórców Internetowych o
    wyjaśnienie jak w rzeczywistości wygląda sytuacja z oprogramowaniem OEM.
    Ostatecznie Stowarzyszenie Twórców Internetowych zdecydowało się
    reprezentować te osoby, które czują się wprowadzone przez Państwa w błąd co
    spowodowało poniesienie przez nich strat lub dodatkowych kosztów i wezwać
    Państwa do naprawy istniejącej sytuacji i wyrządzonych szkód.

    > buahahahahahaha
    >
    > I jeszcze prosze zazadac 100 mln $ od MS za doznane urazy psychiczne
    > spowodowane w/w trescia licencji

    Cicho bąć, ten paragraf w sumie można usunąć.