  • Data: 2005-11-21 19:11:33
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC PZU
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 13:40:43 +0100, R.Przybylski napisał(a):

    > Czy mam więc prawo żądać wymiany a nie naprawy? Podobno ta, więc jesli zna
    > ktoś podstawę prawą to będę wdzięczny.
    >
    > Jeszcze jest inny problem: Jeśłi wymiana, to nie chciałbym wejść z deszczu
    > pod rynnę, żey mechanik nie wstawił mi czasem jakiś starych drzwi ze
    > szrotu. jak mogę to sprawdzić, czy elementy wymienione nie pochodzą z
    > jakiegoś wraka?
    >

    > Pozdr.

    Troche z innej strony: w przypadku OC okazuje się że ubezpieczyciel ma
    także obowiązek zrócić ci koszt utraty wartości auta spowodowane stłuczką.
    Czyli w skórcie myślowym różnice w cenach za auto nietłuczona a tłuczone.
    Tu oczywiście MUSISZ udać się do prawnika specjalizującego sie w
    ubezpieczeniach i podzielić działką ale generalnie warto :)

    --
    pozdrawiam,