  • Data: 2005-07-07 10:40:44
    Temat: Re: Liczenie urlopu
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns968C7A1961325goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> naskrobał/a w
    > Właśnie tak, ale Gabi dolicza sobie 8 lat za studia.

    Wiam
    Ja mam nastepujace pytanie do was a propos urlopow.
    Syt:
    Wczesniej dzialalnos gospodarcza na ok 5mc zakonczona, zatrudniono mnie na
    umowe o prace w firmie i P.kadrowa
    przydzielila mi 10 dni urlopu na 1 rok pracy i teraz po przepracowanym roku
    dostalem tez 10 dni na caly rok.

    Czy to jest zgodne z prawem pracy?
    PS1: Kadrowa udzielila mi informacji ze poczatek mojej pracy przypadal na
    2003 (dzialanosc gosp) a w tym roku byly takie przepisy prawa pracy.
    PS2: Nadal studiuje.
    Prosze o jakies info bo 10 dni wiecej to duzo dla mnie :)

    Pozdrawiam
    i dziekuje za informacje z gory
    Bartloo