  • Data: 2007-04-20 12:37:42
    Temat: Re: "Lewe" zaswiadczenie o zatrudnieniu i telefon kom...
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):
    > On Mon, 16 Apr 2007 21:12:21 +0200, Reseller wrote:
    [ciach...]
    > Po pierwsze to nie jest dług kolegi tylko kolegi kolegi ze studiów.
    >
    > Po drugie zadaniem komornika jest ściągnąć zadłużenie korzystając
    > z dostępnych narzędzi
    [ciach...]
    > Ja bym w takiej sytuacji udając że nie wiem o co chodzi zadzwonił do
    > komornika
    [ciach...]

    No i bylo dzwonione z informacja, ze ten gosc na dzien ten i ten nie
    jest pracownikiem firmy XYZ. Pani komornik poprosila o przeslanie tego
    faksem lub poczta. Podobno na tym sprawa sie zakonczy.
    A kolega, kolegi - ten od brania telefonu :-P Od prawie dwoch lat siedzi
    w UK. No ale to juz jego zmartwienie.

    Pozdrawiam,
    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...