  • Data: 2003-06-17 07:55:20
    Temat: Re: Lewe pieczatki w legitymacji studenckiej
    Od: "Adrian Ł" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie to ja jeszcze dodat opis sytuacji
    W pociagu podpisałem sie pod pokwitowaniem pokazałem jeszcze dowod coby sie
    uwiarygodnić:(
    A z legitymacja to było tak ze kiedyś kolo 98 roku poszedłem na studia i
    chodziłem 1 rok po czym zrezygnowałem ale do tej pory nie odebrałem papierów
    z uczelni.
    Od czerwca 2002 wyladowałem na zasiłku i jeździłem za praca do Krakowa
    dośc regularnie i we wrześniu poznałem kolesia w pociagu ktory sie pochwlił
    ze jeździ własnie na legitce a studentem wcale nie jest i tak tez sie
    zgadaliśmy po kilku przejazdach ze ja mam jeszcze ta swoja stara i ze on by
    mi mogl załatwić za 150 zł te brakujace pieczatki coś kolo 7 sztuk
    I teraz kicha na zeznaniach bo oni beda chcieli namierzyc gościa a ja znam
    tylko jego imie a jeździł jeszcze przez miesiac i go nie widuje.
    No i teraz z policja pewno bedzie nizła jazda:( Ale to sie juz jutro okaze:(

    Adrian