  • Data: 2005-09-17 22:22:59
    Temat: Re: "Lewe" okresy próbne i praca za darmo
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja kobieta zatrudniła sie kiedyś w knajpie-
    minął dzień, potem drugi-
    szef powiedział że jescze musi ją "potestowąć" - trzeci dzień
    potem powiedział że musi sie zastanowić-- tydzień- drugi....
    Poszła do niego z zapytaniemm " ile sie bedzie zastanawiał"
    Odpowiedział " skoro ma takie podejście do pracy to jej nie chce"
    i wywalił.
    (standardowa procedura, - człowiek jak przepracuje 2-3 dni- i po
    miesdiacu dowie sie że jednak nie- olewa sprawe )
    Oczywiście nie było ządnych umów itp- wszstko " na gebę"
    Pierwsze co- to poszliśmy do jednego z "v-ce szefa" przekazać
    informacje że chcemy za te 3 dni kase.
    NIe przyniosło skutku.
    Poszliśmy jeszcze- 2 razy- bez skutku.
    Potem po miesiacu wystarczyl list polecony , z numerem naszego konta
    i "ponaglemem" że jeżeli nie wpłaci wynagrodzenia, sprawa trafi do
    PIP=u, - jako że to był bar, postraszyłem go sanepidem , a na końcu
    sprawą w sądzie...
    wpłacił w ciagu 3 dni :)