  • Data: 2008-07-16 16:40:09
    Temat: Re: Leniwy pracownik- lekki offtop (Zwolnienia lekarskie prawe i lewe)
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie mylę się. Podpytaj gdzie trzeba zanim będziesz gadał, polecam.
    Zatem trwaj w swojej "wiedzy"

    > I jeszcze jedno - g***o tobie i komukolwiek czy jestem związkowcem, w
    > jakiej randze, dlaczego itp. Proszę więc się do tego nie odwoływać,
    > obronić się umiem ale to jest prostackie.
    > Jestem użytkownikiem grupy i tyle.
    Hehehe dobree!

    "> Oszalałeś? Tobie się wydaje, że ty możesz określać co można komentować???
    > Posty i wyrażone w nich _publicznie_ treści autor _dobrowolnie_ poddaje pod >
    _każdy_ osąd
    użytkowników grupy."
    Kali jak podprowadzi rogaciznę,to jest w porządku, co?

    > Nie wiem wprawdzie o co ci tu chodzi, ale pewnie o nic.
    Dlatego sugerowałem,żebyś podpytał.Wyłażą braki wiedzy...

    > Tak ci się tylko wydaje, bo brak ci wiedzy.
    > Ktoś ci powiedział, że chory musi leżeć w miejscu zamieszkania?
    > Kłamał.
    Na zdrowie:-)
    Wróć do książek z przepisami.

    > Ty naprawdę nie rozumiesz.
    > Mam wyjaśnić?
    Nie. Wyjaśniać nie trzeba wyjaśnionego.Możesz przedstawić swój pogląd.

    > Przecież ci tłumaczyłem, że to nie musi być w jednym kawałku ani na tę
    > sama chorobę.
    Ok, nie temat, ale niech będzie.

    > Aha, to na zdrowie.
    ...czego i tobie życzę:)