  • Data: 2006-04-07 11:02:40
    Temat: Re: Legalne pliki?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie potrafie podac postawy prawnej nie jestem prawnikiem , jednak cos innego
    staram sie naswietlic, dla policji posiadanie filmow divx i mp3 kwalifikuje
    sie do konfiskaty komputera, chyba nigdy nie miales doczynienia z policja i
    prokuratorem w takiej sytuacji .
    Zeby w trakcie przeszuakania byc legalnym wg. nich to musiasz posiadac
    wszystkie plyty orginalne , gry programy ,filmy itp,a kazde divix, mp3 na
    dysku kwalifikuje cie do konfiskaty komputera w celu sprawdzenia dysku
    twardego, tak samo posiadanie jakiejkolwiek nagranej plyty (nagrywalnej) to
    tez podlega konfiskacie i sprawdzeniu.
    Wgo policji i prokuratora jestes zlodziejem , co z tego ze w mniejszosci
    przypadkow okaze sie ze wszystko jest legalne, i tak jestes zlodziejem i
    bedziesz sprawdzany przy byle okazji.
    A sprzet?.....sprzet , jesli wszystko jest legalne wroci do Ciebie lub nie.
    Zawsze wg. nich jest jakies "ale".
    Tak ze reasumujac , jesli jestes cakowicie realny, i takbeda problemy z
    udowodnieniem tego , a jelsi jestes nielegalny chociazbys mial tylko jedna
    nie legalna mp3, to juz masz przej....e.
    Piszesz ze to prokurator ma ci udowodnic przestepstwo ,tak jest wg. prawa,
    ale zycie to cos innego to ty musisz udowodnic ze jestes niewinny.
    Tak jak napisalem na poczatku nie potrafie podac podstawy prawnej bo nie
    jestem prawnikiem, ale pamietaj ze w tym kraju prawo to prawo a zycie to
    zycie.
    Poogladaj tv, zobacz co sie dzieje.
    A soft, to najlatwiejsze sprawy dla nich zwlaszcza tu gdzie praktycznie
    kazdy cos ma na dysku nie legalnego, chociazby jedna mp3.
    Moze wydac ci sie to dziwne, ale ja jestem legalny, w sumie mam 4 komercyjne
    programy ktore kupilem plus system, reszte programow np open office na
    licencji GNU jak i reszta softu freeware (nie prowadze DG), muzyki nie
    slucham wiec nawet nie mam plyt , filmy posiadam albo orginalne (chciaz nie
    wiele bo jak wiadomo drogie) reszte filmow z gazet, gry orginale (tez nie
    wiele).
    Ale jestem pewien ze gdyby przyszlo co do czego to przyczepili by sie do
    mov, filmow ktore sam nagrywalem swoja kamera, lub do patchy do do gier
    sciagnietych z sieci, i juz nie mam komputera na dlugi czas lub na zawsze.
    Sorki ze sie rozpisalem ale.....szkoda slow:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.