    From: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalne oprogramowanie - co sprawdzają?
    Date: Fri, 29 Dec 2006 13:48:48 +0100

    Piotrek wrote:
    > Pamiętam zdarzenie sprzed kilku lat, kiedy to delikwent po
    > zaaplikowaniu dość zakręconego i "dowcipnego" - zdaniem autora porady
    > - skryptu perlowego, stracił ważne i nie do odzyskania dane.
    >
    > Oczywiście sam był sobie winien, ale weźcie pod uwagę, że są osoby
    > które dość bezkrytycznie podchodzą do tego co przeczytają w
    > internecie ...

    Jeśli ktoś używa linuksa i pisze pod konsolą jakiekolwiek polecenia, to
    będzie świetnie wiedział, co robi rm -rf / - a jeśli nie, to sprawdzi w
    pomocy.

    Jeśli ktoś używa linuksa i bezmyślnie pisze pod konsolą wszystko, co
    przeczyta w internecie bez sprawdzenia, co się stanie (man jest bardzo
    pożytecznym narzędziem), to przykro mi, ale może winić tylko swoją głupotę.
    Jeśli nie wiem, jak coś działa to tego nie ruszam. Tym bardziej, że
    napisałem to na grupie pl.soc.prawo, gdzie porady związane z poleceniami
    konsolowymi są raczej nie na miejscu i szybko można się domyśleć, że coś
    jest nie tak.

    Nie wiem, czy jest sens ciągnięcia tej bezsensownej dyskusji, dla mnie EOT.

    > Piotrek

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !