  • Data: 2008-01-27 12:40:55
    Temat: Re: "Legalna" aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W pl.soc.prawo prudek grudek <b...@o...pl> napisal:
    > natomiasst ty to jesteś głąb kapuściany prymityw i najprawdopodobniej
    > onanista
    > dodam jeszce ze pewnie masz kłopoty ze wzwodem
    > a generalnie to prawdopodobnie jesteś impotent wiec sie nie wypowiadaj
    > na temat rzeczy o których nie masz pojecia.
    > paszoł won!!

    Posluchaj prymitywie z obsesjami seksualnymi,

    autor tego watku, sadzac z tresci innych postow fanatyk religijny i prozelita,
    wpieprzyl sie na *TRZY* grupy dyskusyjne ze swoim nawiedzonym tekstem.
    Ja czytam prawo a nie religie czy polityke. Na religii lub polityce taki tekst
    moze jeszcze ujdzie, bo zachodzi tam stabilne bicie piany, a na liscie prawo
    to on mi zwisa, a facet wzbudza moja odraze. I stad moja dla niego, a i dla
    ciebie odpowiedz: w swoim religijnym grajdole mozecie sie kisic, ale od
    listy prawo trzymajcie sie z daleka.
    --
    Bez pozdrowien,

    Jacek