    From: "Marco" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Las w nocy dla mysliwych?
    Date: Fri, 20 Sep 2002 13:54:13 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.152.68

    Ludzie !!. Bez przesady
    Też jestem myśliwym i powiem Wam jedno. Są określone przepisy (np. Prawo
    Łowieckie) dotyczące wykonywania polowania. Nadrzędną zasadą podczas
    polowania jest zapewnienie bezpieczeństwa sobie i innym. Myśliwy nie ma
    prawa oddać strzał jeżeli nie jest pewny (czyli ma najmniejszą wątpliwość)
    do czego strzela. Owszem wypadki się zdarzają, tylko wynikają one głównie z
    lekkomyślności myśliwych lub osób im towarzyszących. Poza tym nawet gdyby
    istniał przepis mówiący o zakazie wchodzenia do lasu nocą dla nie-myśliwych
    (ale nie słuszałem w życiu o czymś takim) a myśliwy oddał by strzał w
    kierunku człowieka to nie jest dla niego żadnąokolicznością łagodzącą to że
    ten człowiek tam nie miał prawa być. Po prostu zastrzelił człowieka i za to
    odpowiada, tak samo jakby to zrobił w środku miasta.
    Ale minmo wszystko nie chodźcie teraz do 10 października do lasu bo akurat
    mamy rykowisko i nam zwierzynę płoszycie ;-)))))))

    marco

    Użytkownik "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci
    a.pl...