  • Data: 2012-04-24 21:18:11
    Temat: Re: L4 a kilka miejsc pracy
    Od: SDD <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Czyli na chorobowe pójść nie mogę, ale wykonywać pewnych zadań
    > (pomijając dokumentację) w czasie L4 etatowego tyż nie?

    Ale sie zastanawiam, jak to by bylo przy dlugim chorobowym - takim,
    ktore pozbvawiloby Cie zwolnienia z oplacania ZUS w przypadku DG. Czy
    wtedy bys sie nei mogl zarejestrowac do spolecznym (w tym chorobowego),
    po czym wziac drugie L-4 i okazac w ZUS.

    Generalnie, jesli konczysz etat i zglaszasz sie do chorobowego, to Ci
    dziala od razu, bez okresu wyczekiwania (90 dni), na zasadzie ciaglosci
    - ciekawe, jak by to wygladalao w takim przypadku, kiedy etat trwa, ale
    uwzgledniwszy obnizenie podstawy wymiaru skladek ZUS z tytulu
    wynagrodzenia (w zwiazku z wyplata wynagrodzenia chorobowego) ponizej
    kwoty 1500 zl zostajesz nagle objety obowiazkiem oplacania ZUS z tytulu
    DG...

    Pozdrawiam
    SDD